Xarra Oposicions al Cos d'Estadístics de l'Estat

Data de la notícia: 13-10-2021

El pròxim 20 d'octubre de 2021 es realitzarà una xarrada en la Sala d'actes de l'Edifici Germà Bernàcer a les 13 hores que també podrà ser continuada online sobre places al Cos d'Estadístics de l'Estat.

El pròxim 20 d'octubre de 2021 es realitzarà una xarrada en la Sala d'actes de l'Edifici Germà Bernàcer a les 13 hores que també podrà ser continuada online. La temàtica serà sobre les 314 places al Cos d'Estadístics de l'Estat.

Si vols assistir a aquesta xarrada només has d'enviar un correu a alumni@ua.es, amb l'assumpte "charla estadísticos", indicant si la teua assistència serà presencial o virtual, per a enviar-te l'enllaç de Cisco Webex.