Signatura del conveni amb la Universitat d'Alacant i presentació del Programa Mentoring

Data de la notícia: 07-10-2021

Aposta pel talent jove universitari en la matèria tecnologia a través d'un nou programa de promogut per la Universitat d'Alacant i la Fundació Banc Sabadell. La Universitat d'Alacant i la Fundació Banc Sabadell han signat aquest matí un conveni de col·laboració per a la posada en marxa d'un programa de pràctiques per als matriculats en graus, màsters o doctorats en tecnologies de la informació de la UA.

La Universitat d'Alacant i la Fundació Banc Sabadell han signat un conveni de col·laboració que promou la formació pràctica i el talent jove universitari. Els estudiants de tecnologies de la informació de la Universitat d'Alacant podran optar a les ajudes que ofereix la Fundació per a finançar les seues pràctiques externes després que, aquest dimarts, la rectora de la institució acadèmica, Amparo Navarro i el president de la Fundació Banc Sabadell, Miquel Molins, hagen signat aquest conveni.