Isabela Fons, graduada en Enginyeria Química, guardonada amb el premi AEPA Young 2021 al millor expedient acadèmic femení de la UA

Data de la notícia: 07-10-2021

Logo Grande

L'Associació d'Empresàries, Professionals i Directives de la província d'Alacant (AEPA) va premiar a Isabela Fons Moreno-Palancas pel seu destacat expedient acadèmic el passat 1 d'octubre.

L'Associació d'Empresàries, Professionals i Directives de la província d'Alacant (AEPA) va celebrar el passat 1 d'octubre el seu 25º aniversari amb una gala especial dels seus premis amb els quals distingeix cada any a aquelles dones que hagen destacat en diferents àmbits del món empresarial, acadèmic i associatiu de la província.

En aquesta edició de 2021, el premi AEPA Young al millor expedient acadèmic femení en títols de Grau de la Universitat d'Alacant ha correspost a Isabela Fons Moreno-Palancas, Graduada en Enginyeria Química a l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant.

¡Moltes felicitats per la teua trajectòria, Isabela! ¡Et desitgem tot el millor en la teua nova etapa!