Hackathon Euroavia Mission

Data de la notícia: 05-10-2021

La Fundació KIMbcni Euroavia, l'associació europea d'estudiants d'enginyeria aeroespacial, organitzen la EUROAVIA Mission, un hackathon online de 24 hores durant la Setmana Mundial de l'Espai (8 i 9 d'octubre). Els equips (de 2 a 5 integrants) hauran de resoldre un repte relacionat amb l'espai amb el suport de professionals del sector, i posteriorment, totes les solucions desenvolupades seran avaluades per un jurat format també per professionals de diferents disciplines del sector.

Aquest dimecres, les entitats que proposen els reptes participaran en un webinaren el qual donaran pautes sobre com encarar el seu repte i respondran a les preguntes de l'audiència.

Així doncs, si eres un apassionat dels satèl·lits i les seues estratègies comercials, ¡no dubtes a participar en aquest hackathon! Consulta la web per a veure els reptes i premis.