Factoria de Desenvolupament 7ª edició

Data de la notícia: 30-09-2021

Factoria de Desenvolupament és un programa promogut pel Vicerectorat d'Estudiants i Ocupabilitat de la Universitat d'Alacant, emmarcat dins el Conveni del ?Campus de l'Emprenedoria Innovadora? promogut i finançat per la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball de la Generalitat Valenciana i en què participen les cinc universitats públiques valencianes. És un programa complementari a la teua formació acadèmica que es realitza de manera individual i personalitzada, a través del que podràs formar part d'un procés de creixement en les teues competències personals i interpersonals, que et permetrà establir objectius **conctretos i posar en pràctica eines útils per al teu futur acadèmic i professional.

Factoria de Desenvolupament és un programa promogut pel Vicerectorat d'Estudiants i Ocupabilitat de la Universitat d'Alacant, emmarcat dins el Conveni del “Campus de l'Emprenedoria Innovadora” promoguda i finançat per la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball de la Generalitat Valenciana i en què participen les cinc universitats públiques valencianes. És un programa complementari a la teua formació acadèmica que es realitza de manera individual i personalitzada, a través del que podràs formar part d'un procés de creixement en les teues competències personals i interpersonals, que et permetrà establir objectius conctretos i posar en pràctica eines útils per al teu futur acadèmic i professional.

En laª 7 Edició de Factoria de Desenvolupament treballaràs a identificar, definir i concretar amb claredat les teues metes durant l'etapa universitària, a més d'aprofundir en el teu autoconeixement i desenvolupament personal. Establiràs on estàs, cap a on et vols dirigir i definiràs com ho faràs, assumint la responsabilitat de les teues pròpies decisions.

A més, amb aquest treball identificaràs els teus valors, la teua visió personal, la teua imatge pública i com millorar la teua intel·ligència emocional, aspectes que t'ajudaran a incrementar les teues habilitats i a decidir en quines noves competències necessites treballar per a obtenir millors resultats. I també definiràs com vols que et coneguen

¿ Qui pot participar en Factoria de Desenvolupament?

Durant la setena edició del programa es vincularan al procés un total de vint-i-cinc  estudiants i egressats de la Universitat d'Alacant

¿ Com se seleccionarà a els/as participants?

La selecció de participants es realitzarà per ordre d'inscripció.  A més, serà necessari emplenar un qüestionari sobre les inquietuds i interès de participar en el programa.  Amb posterioritat es durà a terme una entrevista personal .  A partir de la informació recopilada amb aquestes eines s'obtindrà el llistat definitiu de seleccionats/as.

Tota la informació obtinguda tant en la sol·licitud com en els processos posteriors tindrà caràcter confidencial; aquesta confidencialitat quedarà establida mitjançant la signatura d'un acord específic.

¿ Com es desenvoluparà el programa?

Es dividirà en quatre fases que es duran a terme al llarg de sis mesos:

• FASE 1  - Identificar el punt de partida i definir els objectius a treballar.
  • FASE 2  - Elaborar un pla d'acció per a aconseguir els objectius definits.
  • FASE 3  - Anàlisi i ajustos del pla d'acció sobre la base dels resultats obtinguts.
  • FASE 4 - Taller pràctic online/ presencial, segons establisquen les autoritats sanitàries, amb tots els participants

Durant aquest temps, i aproximadament cada 20 dies, es realitzaran sessions individuals d'una hora i mitja amb cadascun/a dels participants per a treballar el desenvolupament i seguiment del procés de millora. Entre les sessions que podran ser online o presencials es mantindrà contacte per correu electrònic per a revisar les accions dutes a terme.

• PER A FORMALITZAR LA TEUA INSCRIPCIÓ NECESSITEM QUE EMPLENES AQUESTS DOS FORMULARIS:
    • Període d'inscripció: Del 20 de setembre al 12 d'octubre.
    • Entrevistes: Es realitzaran durant la segona quinzena d'octubre.
    • Desenvolupament del programa: Des del 2 novembre fins al 30 d'abril.