Programa GENNERA 4ª edició

Data de la notícia: 30-09-2021

GENNERA és una iniciativa promoguda pel Centre d'Ús de la Universitat d'Alacant, en col·laboració amb el Parc Científic Alacant, i que forma part del programa ?Campus de l'Emprenedoria Innovadora? que es desenvolupa en conjunt entre les cinc universitats públiques valencianes , coordinat i finançat per la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball amb l'objectiu d'impulsar l'emprenedoria i la innovació en l'àmbit universitari.

GENNERA cerca crear un espai d'innovació estratègica entre empreses referents i estudiants i egressats de la pròpia Universitat.

A través de GENNERA , les empreses participants definiran i traslladaran a estudiants i egressats els grans reptes estratègics als quals s'enfrontaran en els pròxims anys. Els participants, després de rebre una formació específica i pràctica, crearan grups de treball per a la generació de solucions i escenaris d'oportunitat dirigits als reptes llançats per les empreses.

En aquesta quarta edició s'incorpora un premi de fins a 1.400€ per a l'equip que presente de forma destacada la solució més creativa i innovadora.

GENNERA és una iniciativa promoguda pel Centre d'Ús de la Universitat d'Alacant, en col·laboració amb el Parc Científic Alacant, i que forma part del programa “Campus de l'Emprenedoria Innovadora” que es desenvolupa en conjunt entre les cinc universitats públiques valencianes , coordinat i finançat per la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball amb l'objectiu d'impulsar l'emprenedoria i la innovació en l'àmbit universitari.

• ¿ Què t'emportes en participar en GENNERA?

Dins de l'esquema de treball del programa GENNERA trobem:

• 11 sessions de treball per al desenvolupament de solucions aplicant eines d'innovació..

• 4 converses amb experts per a augmentar la visió sobre els processos d'innovació en les empreses.

• 3 trobades entre empreses i els equips de treball per a enriquir les solucions plantejades.

A més del coneixement sobre metodologia, aprendràs a desenvolupar projectes d'innovació estratègica, milloraràs la teua capacitat de treball en equip i potenciaràs les teues habilitats comunicatives en contacte directe amb els equips d'innovació de les empreses participants.

• ¿ Qui pot participar en el programa?

Per a aquesta quarta edició contemplem un total de 35 participants, els quals podran ser tant estudiants com egressats i egressades de la Universitat d'Alacant.

Per a poder participar en el programa és imprescindible poder acudir a les sessions de treball que es desenvolupen al llarg del programa (veure “Desenvolupament del programa” més a baix).

• ¿ Com se seleccionen els participants?

El procés d'inscripció estarà obert fins al dia 6 d'octubre de 2021. La selecció de participants es durà a terme mitjançant entrevistes individuals amb els interessats en format virtual.

Per a inscriure's, els participants hauran d'emplenar el formulari d'inscripció:

• Desenvolupament del programa
  • Inscripcions i selecció de participants: fins a 6 d'octubre de 2021.
  • Sessió inicial amb els participants: 14 d'octubre de 2021 (a la vesprada)
  • Presentació i primera sessió de treball entre empreses i participants: 19 d'octubre de 2021 (a la vesprada)
  • Sessions de treball i converses d'innovació: Tots els dimarts i dijous a la vesprada.
  • Presentació final: 16 de desembre de 2021 (a la vesprada)