Desafiament Europa a l'Espai

Data de la notícia: 29-09-2021

¿Sabies que els alumnes de la Universitat d'Alacant són elegibles per a enviar un satèl·lit a l'espai en l'edició 2021-2022 del Desafiament Europa a l'Espai? Imagina l'aprenentatge i l'incentiu que generaria en carreres de STEM si els alumnes pogueren treballar en un satèl·lit real durant un cicle lectiu, i que després serà llançat a l'espai.

Un programa que hem creat des del sector privat a Espanya per a fomentar l'estudi de carreres en les branques de **STEM .

El projecte està patrocinat per la Xunta de Galícia i l'empresa Dassault Systèmes, els creadors de SolidWorks, CATIA, i altres softwares de disseny 3D, i ha sigut catalogat com un Desafiament Estudiantil de la plataforma 3DExperience®.

El Desafiament es diu Europa a l'Espai, i pretén ajudar estudiants de diverses branques tècniques a treballar en una missió real d'un xicotet satèl·lit, fins al seu llançament a l'espai.

Crec que és una gran oportunitat per a la Universitat d'Alacant, i que donarà als estudiants la possibilitat de participar d'una experiència única.

En cas de considerar a aquesta una oportunitat interessant per al desenvolupament tècnic i professional de l'alumnat, podràs trobar informació addicional sobre com participar en la següent adreça web: www.eu2space.com.

A més, farem una sessió informativa en format virtual, que es durà a terme el dia Dijous 14 d'octubre de 2021, d'11.30 a 12.30. Durant la sessió es presentarà l'abast del projecte, els beneficis per als estudiants i els seus centres educatius, i tot el necessari per a participar en el Desafiament d'Europa a l'Espai. Per a registrar-te en la sessió informativa per favor utilitza el següent formulari.

¡Els alumnes tindran temps de presentar els seus equips fins al 15 de novembre de 2021, així que no deixes passar el temps per a comunicar-lo!