FI DE TERMINI PRÒXIM DILLUNS! Programa de Mentorització i Captació del Talent Universitari de la UA en el CCTA del Banc Sabadell

Data de la notícia: 24-09-2021

Programa de Mentorización i Captació del Talent Universitari de la UA en el CCTA del Banc Sabadell que es desenvoluparà durant aquest curs, amb una primera fase de mentorización la inscripció de la qual està oberta fins al 27 de setembre, i una segona fase de pràctiques becades a les quals podran optar els i les participants en el programa, i la convocatòria del qual obrirem en el seu moment. Per a titulacions relacionades amb la tecnologia de la informació.

¿En què consisteix el programa i quins són els seus objectius?

El Centre de Competències Tecnològic d'Alacant (CCTA) amb el suport de la Fundació Banc Sabadell, estableixen un programa de mentorización a través d'una sèrie de sessions en les quals professionals del CCTA guiaran a 28 estudiants de la UA en la consecució d'aquests objectius:

• L'objectiu principal és donar a conèixer els diferents rols, competències i habilitats clau que necessitarà l'estudiantat universitari per a afrontar la seua futura activitat laboral i professional.
  • Com a objectiu complementari, es planteja la resolució d'un repte tecnològic proposat per cada Mentor i que estarà relacionat amb la seua àrea d'especialització dins de Banc Sabadell.
  • Addicionalment, s'abordarà i es treballarà com a repte addicional per a tot l'alumnat participant, la bretxa de gènere existent actualment en el món de la tecnologia, intentant incrementar la consciència social i col·laborativa i donant visibilitat al paper actual de les dones en l'àrea de tecnologia del banc.

El programa es desenvoluparà entre el 5 d'octubre i el 30 de novembre de 2021, amb sessions setmanals individuals d'1 hora de duració cadascuna, i amb almenys tres sessions conjuntes (inici, revisió i tancament del programa).

Les sessions de mentorización es duran a terme de manera no presencial.

L'estudiantat que participe en el programa podrà optar a realitzar una estada de pràctiques externes en el CCTA durant el curs 2021-22. En el seu moment, la Universitat d'Alacant convocarà les ajudes per a les places que oferisca el CCTA.

Aquestes pràctiques podran dur-se a terme durant el curs 2021-22, amb una duració de 6 mesos ininterromputs, entre les dates de gener de 2022 i el 30 de setembre de 2022. La previsió és concertar 5 pràctiques amb una ajuda de 650 euros bruts al mes.

¿Qui pot participar?

Estudiants de la UA matriculats o matriculades en el curs 2021-22 en una titulació oficial de grau, màster o doctorat o en un màster propi de la UA, que estiga relacionat amb les tecnologies de la informació, i, en el cas del grau, haver superat en el moment de la sol·licitud, un mínim de 120 crèdits del pla d'estudis.

Entre els estudis de la UA el perfil de la qual s'ajusta a la convocatòria estan:

• Grau en Enginyeria Informàtica
  • Grau en Enginyeria Multimèdia
  • Grau en Enginyeria en So i Imatge
  • Grau en Enginyeria Robòtica
  • Doble Grau d'Enginyeria Informàtica i Administració i Direcció d'Empreses
  • M. U.  en Enginyeria informàtica
  • M. U.  en Desenvolupament d'Aplicacions i Serveis Web
  • M. U.  en Desenvolupament de Programari per a Dispositius Mòbils
  • M. U.  en Ciberseguretat
  • M. U.  en Ciència de Dades

Nombre de places: 28

¿Com se selecciona als i les participants?

Una comissió mixta formada per la UA, la Fundació BS i el CCTA, avaluarà les sol·licituds a la vista del currículum i la carta de motivació personal que han d'enviar-se juntament amb la inscripció. Entre altres criteris, es valorarà fins a 10 punts:

• Expedient acadèmic (fins a 1,5 punts)
  • Formació complementària relacionada amb les tecnologies de la informació (fins a 2 punts)
  • Es valorarà positivament experiència de col·laboració en empreses d'àmbit tecnològic (habilitats/coneixements/treballe en equips de més de 10 persones i heterogenis)
  • Habilitats i coneixements relacionats amb les soft skills (Comunicació, síntesi, organització, eines, etc.) (fins a 2,5 punts)
  • Anglès nivell mitjà parlat i mig-superior llegit/escrit (fins a 1 punt)
  • Entrevista comitè mixt UA-Fundació BS-CCTA (fins a 3 punts)

No es valoraran els mèrits que no estiguen degudament certificats.

Termini d'inscripció

Del 17 al 27 de setembre de 2021 mitjançant inscripció en la web del Centre d'Ocupació de la UA. Si encara no estàs registrat en el Centre d'Ocupació, hauràs de fer-lo primer i després inscriure't en el programa; i si ja estàs registrat en el Centre d'Ocupació, només hauràs d'inscriure't en aquest programa: https://appempleo.ua.es/actividad/ver/programa-mentorizacion-ccta-banc-sabadell

Després de la inscripció,  s'haurà d'enviar el currículum, una carta de motivació personal i la documentació que justifique els mèrits aportats al correu electrònic centroempleo@ua.es indicant en l'assumpte “Documentació per a programa Mentorización CCTA”