Sessió informativa sobre el REPTE SOFIA de TELEFÓNICA

Data de la notícia: 17-09-2021

Des de Telefónica hem llançat el Repte SOFIA (Repte IA per a la llar) d'Intel·ligència Artificial (IA), dirigit a estudiants  d'universitats amb l'objectiu que ens facen arribar les seues idees o propostes basades en aplicacions de IA per a fer la llar més sensible a les persones que l'habiten i que les puguen desenvolupar sota la mentorització de l'equip de Digital Home de Telefónica. Es tracta d'una de les propostes més interessants i importants per a Telefonica, i també una oportunitat per als alumnes participants.

El període d'inscripcions estarà obert des d'aquest moment fins al 17 d'octubre de 2021. Els guanyadors amb les millors idees i propostes desenvolupades rebran els següents premisPrimer Premi: 3.000 €, Segon Premi: 1.500 € i altres Premis addicionals extraordinaris.

Dijous que ve , 23 de setembre de 2021 de 15.30 a 16.10 h celebrarem una sessió informativa per a directors de Càtedra, estudiants interessats i professors, en la qual explicarem en què consisteix el Repte, el seu desenvolupament, manera de treballar amb els alumnes. En ella tant directors de Càtedra com alumnes interessats i professors podreu plantejar tots els dubtes que tingueu.

Enllaç directe i contrasenya per a accedir a l'esdeveniment:

Unir-se des d'aquest enllaç a la sessió: