Companys de la EPS guardonats en la 1ra edició dels Premis iambiente

Data de la notícia: 16-09-2021

Navilens i SMU’S han resultat premiats, respectivament, en la categoria de Digitalització i en la de Agenda Urbana.

Avui, 16 de setembre, s'ha celebrat en el Museu d'Aigües d'Alacant la gala de lliurament de laª 1 edició dels Premis iambiente. Aquests premis reconeixen la contribució social en diverses categories: Medi ambient, ODS, Digitalització, Agenda Urbana, lluita COVID19.

Estem orgullosíssims dels professors de l'Escola Politècnica Superior que han resultat guardonats :-D

¡Enhorabona a Navilens per Premi IAMBIENTE Digitalització, premi arreplegat per Miguel Ángel Lozano!

¡Enhorabona a SMU'S per Premi IAMBIENTE Agenda Urbana, premi arreplegat per Pablo Martí!

#orgulloEPSAlicante

Portal iambiente: