Defenses TFG C4 Grau en Arquitectura Tècnica

Data de la notícia: 08-09-2021

Informació important per a l'estudiantat sobre la defensa de TFG C4 (setembre) del grau en Arquitectura Tècnica

S'informa a tot l'alumnat que ja estan disponibles les dates de defensa i tribunals en la pàgina web de la Titulació, l'enllaç directe a l'assignació es pot consultar ací.

Es recorda a tots/es els/les estudiants les següents normes a seguir per a la defensa i exposició dels Treballs/Projectes Fi de Grau d'Arquitectura Tècnica en la convocatòria de setembre (C4):

Les defenses seran presencials i es realitzaran entre el 14 i el 17 de setembre, en la Sala d'actes de la Politècnica IV i a l'aula d'instal·lacions EP/0-21E.
  • L'aula i data reservada perquè els estudiants assagen la seua exposició, prèvia a la defensa oficial, serà la Sala d'actes de la Politècnica IV (no és possible assajar a l'aula d'instal·lacions), podent-se utilitzar el dilluns 13 i dimarts 14 de setembre de 2021, de 15.00 a 20.00 hores. Per a fer ús de l'aula serà obligatori lliurar la TIU en la consergeria de l'edifici, fent-se responsable cada estudiant del que ocórrega a l'aula.
  • És necessari que tots els estudiants que exposen el dia assignat siguen a l'aula a les 9.45 h per a gravar la seua presentació en l'escriptori de l'ordinador i així agilitar les exposicions. No s'admeten ordenadors personals, serà obligatori utilitzar l'ordinador situat en cada aula.
  • Es recorda que el temps d'exposició màxim és de 15 minuts. Es recomana preparar l'exposició per a 13-14 minuts màxim, ja que el tribunal pot penalitzar l'excés de temps.
  • L'ordre d'intervenció és el que consta en la pàgina web del Calendari de defenses, estimant-se 30 minuts per a cada TFG (10-15 min. exposició, 15 min. preguntes).
  • Els criteris d'avaluació que utilitzarà el tribunal són els mateixos que en altres anys i estan publicats en el següent enllaç.