Nous Segells Internacionals de Qualitat de titulacions en la EPS de la UA

Data de la notícia: 09-07-2021

La UA arreplega a Madrid nous segells internacionals de qualitat. Entre ells un EUR-ACE i un EURO-INF per a dues titulacions que s'imparteixen en la EPS.

¡Estem d'enhorabona!

Ahir, 8 de juliol, la Universitat d'Alacant va arreplegar a Madrid nous segells de qualitat internacional que certifiquen l'excel·lència de la universitat en la impartició dels seus estudis.

Per a l'Escola Politècnica Superior es van arreplegar un segell EUR-ACE, que atorga ENAEE, al Màster Universitari en Enginyeria Química, i un EURO-INF, que atorga EQANIE, al Màster Universitari en Enginyeria Informàtica.

Més informació en la notícia de la Aneca: