Convocatòries de premis TFG-TFM

Data de la notícia: 09-07-2021

El dia 30 de juny es van publicar en el BOUA les següents convocatòries de premis TFG-TFM:
  • Premis a Treballs Final de Grau i Treballs Final de Màster que desenvolupen temàticament la Identitat de Gènere, Expressió de Gènere, Diversitat Afectivosexual i Diversitat Familiar.
  • Premis a Treballs Final de Grau i Treballs Final de Màster que desenvolupen temàticament el Voluntariat i també la Implementació de Programes, Projectes i Accions Voluntàries.
  • Premis a Treballs Final de Grau i Treballs Final de Màster de la Càtedra Aigües d'Alacant d'Inclusió Social.
  • Premis a Treballs Final de Grau i Treballs Final de Màster de la Càtedra de Cultura Gitana.
  • Premis a Treballs Final de Grau i Treballs Final de Màster de la Càtedra de Responsabilitat Social.
El termini de presentació finalitza el 18 d'octubre de 2021.

Per a més informació consultar el següent enllaç: