Aclariments sobre l'Acte de Graduació de la EPS

Data de la notícia: 09-06-2021

En setmanes anteriors algunes persones heu rebut diversos correus del Consell d'Estudiants anunciant uns actes de graduació per a el mes vinent d'agost.

Des de l'Escola Politècnica Superior volem puntualitzar diversos aspectes sobre aquest tema:

• L'acte de graduació de l'EPS tots els anys és al novembre i, si la situació sanitària ho permet, es realitzarà en aqueixes dates.
• S'exploraran diferents vies perquè es puga celebrar complint amb les restriccions pertinents, sempre que, com hem indicat, les autoritats ho permeten.
• L'acte, per descomptat, és un acte gratuït.
• Rebreu informació sobre aquest acte oficial quan es tinga la certesa que ja pot organitzar-se.

Abans qualsevol dubte, podeu dirigir-vos a Delegació d'Estudiants de l'EPS UA. Estan a la vostra disposició en @deepsua en Twitter i Instagram, i per email en delegacion.estudiantes@eps.ua.es.