#UAContenidos 2021 Presentació Final amb Eduardo Alcañiz

Data de la notícia: 24-05-2021

Dimecres 2 de juny a les 11.00 pel Canal de Youtube de la UA, presentació final de projectes d'Enginyeria Multimèdia #UAContenidos, amb la col·laboració d'Eduardo Alcañiz, Principal Technical Product Manager en Xarxa Hat, i xarrada final a les 12.35.

Us convidem a l'esdeveniment de presentació #UAcontenidos 2021 on es presentaran els projectes desenvolupats per l'alumnat d'Enginyeria Multimèdia en l'Itinerari de Gestió de Continguts.

L'esdeveniment es retransmetrà pel Canal de Youtube de la UA:
  • 11:00h - 12:35h: Presentacions de projectes i revisió per l'expert.
  • 12:35h - 13:30h: Xarrada d'Eduardo Alcañiz sobre el món professional de desenvolupament programari.
Eduardo Alcañiz és actualment Principal Technical Product Manager en Xarxa Hat, però ha passat per diverses empreses de gran importància internacional com Inditex, Microsoft i Correus Irlanda. Va estudiar Enginyeria Tècnica en la Universitat d'Alacant i ha viscut en diversos països, tant dins com fora d'Europa, al llarg de la seua carrera professional. En el seu actual lloc és responsable de l'àrea custumer experience en els projectes de Xarxa Hat OpenSstack i KNI Telco (Kubernetes Native Infraestructure) i també desenvolupa les tasques de Portfolio Lifecycle Management.

Eduardo avaluarà els productes i el treball realitzat i després de les presentacions ens parlarà sobre el món del desenvolupament programari i la diversitat de rols que es pot jugar en el seu desenvolupament.

No t'ho perdes!

Tota la informació en la web de l'esdeveniment.