#UAGames 2021 Production Pitches amb Daniel Parente

Data de la notícia: 21-05-2021

Dimarts 1 juny. A les 11.00h: Pitches de producció dels #UAGames (videojocs de Multimèdia curs 2020/21), amb Daniel Parente com a productor. A les 12.45h: Xarrada de Daniel sobre la situació actual de la indústria del videojoc.

Us convidem a l'esdeveniment oficial de presentació dels videojocs #UAGames 2021.

• Dimarts, 1 de juny. Retransmissió en directe a través del Canal Youtube UA
    • 11:00h - 12:30h: Pitches de producció dels 8 grups de videojocs d'Enginyeria Multimèdia desenvolupats en el curs 2020/21.
    • 12:45h - 13:30h: Xarrada de Daniel Parente sobre la indústria del videojoc.
Daniel Parente és emprenedor, CEO de Hydra Interactive Entertainment, fundador de Bootstart (micromecenatge i acceleració d'empreses creatives), co-fundador de Albatech (Tecnologia per a la qualitat de vida), ex-director de l'àrea de tecnologia i entreteniment de ESNE que incloïa els graus i màsters de: disseny i desenvolupament de videojocs; Cinema d'Animació; Enginyeria de Cloud Computing i Computació Ubiqua, MBA en gestió d'empreses continguts digitals i videojocs, Màster en desenvolupament de Bigdata e Analítiques, Màster en Gamificacion i Màster en disseny i desenvolupament de videojocs PlaystationFirst de ESNE/Universitat Camilo José Cela/Universidad Rei Joan Carles, Creador i director de les Madrid Game Conference i Madrid Animation Conference, Bloguera i Escriptor.

Daniel avaluarà els videojocs de les i els estudiants d'Enginyeria Multimèdia com a productes de mercat. Després de la seua avaluació, ens transmetrà la seua experiència en el sector en una interessant xarrada que no podeu perdre-us.

Esperem comptar amb la vostra assistència virtual.

Salutacions.

Més info en el següent enllaç.