Alberto García García, doctor pel Dept. de Tecnologia Informàtica i Computació en EPS UA, ha rebut el premi nacional de la SCIE i la Fundació BBVA en la modalitat d'investigadors joves informàtics

Data de la notícia: 21-05-2021

Alberto García García, doctor pel Dept. de Tecnologia Informàtica i Computació de la Universitat d'Alacant, ha rebut el premi nacional de la Societat Científica Informàtica d'Espanya (SCIE) i la Fundació BBVA en la modalitat d'investigadors joves informàtics.

Alberto García, Software Engineer (ML&CV Applied Scientist) en Facebook Reality Labs, ha sigut premiat per les seues aportacions en el camp de segmentació semàntica i de visió per computador, especialment en el reconeixement d'objectes 3D, en el qual ha utilitzat amb èxit tècniques de machine learning i intel·ligència artificial, i els resultats de la qual han sigut publicats en els fòrums més importants del seu àmbit i han tingut un gran impacte en la comunitat científica.

¡Nostra més sincera enhorabona!