Oferta d'ocupació Fundamentia (Informàtica)

Data de la notícia: 21-05-2021

Fundamentia, empresa especialitzada en la digitalització de processos de grans empreses i institucions, cerca incorporar persones d'estudis en enginyeria informàtica que vulguen treballar en l'àmbit d'AI (intel·ligència artificial) i NLP (processament de llenguatge natural). No és necessària experiència prèvia.

Estem cercant desenvolupadors de programari que s'integraran en un jove equip responsable del desenvolupament del nostre producte (SimplÿData). És necessari comptar amb el Grau d'Enginyeria Informàtica, o estar prop de finalitzar-lo.

Coneixements necessaris:
  • Llenguatges de Programació: Java, Python.
  • Coneixements en Arquitectura orientada a Microservicios, Kubernetes.
  • Bases de dades: MySQL/*MaríaD, Oracle i SQL Server.
  • Coneixements de Linux com a principal plataforma de desenvolupament i explotació de Sistemes.
  • Coneixements de Processament de Llenguatge Natural i Machine Learning.

Coneixements valorables:
  • Programari open source per a NLP, com ara NLTK, Gate, Freeling, etc.
  • Bases de dades no relacionals com Cassandra, CouchDB, MongoDB, etc.
  • Eines com Bazel, Graddle, Maven, Jenkins i similars.

Les persones interessades hauran de passar entrevistes personals i una prova de nivell a Java. Poden enviar el seu CV a personas@fundamentia.com