Presa de possessió de Virgilio Gilart com a director de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant

Data de la notícia: 19-05-2021

Virgilio Gilart Iglesias pren possessió com a director de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant al costat del seu nou equip en un acte presidit per la rectora de la UA.

Aquest dimarts Virgili Gilart Iglesias ha pres possessió com a director de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant al costat del seu nou equip de direcció. La rectora de la Universitat d'Alacant, Amparo Navarro Faure, va presidir l'acte celebrat en la Sala d'actes de l'Aulari II.
Navarro va felicitar el nou equip, animant-lo a continuar treballant en pro de l'Escola Politècnica Superior, centre referent en la Universitat d'Alacant i que, en paraules de la rectora, “ha tingut un desenvolupament envejable els últims anys i constitueix una peça clau per al posicionament d'Alacant en qüestions com la digitalització o la intel·ligència artificial”.
Tant Empara Navarresa com Virgili Gilart van dedicar paraules d'elogi i agraïment a Andrés Montoyo Guijarro, director sortint de l'EPS UA que ha liderat l'EPS durant 8 anys.
Virgili va voler també agrair la confiança depositada en ell, en el seu equip i en l'il·lusionant projecte presentat per a junts continuar millorant l'escola els pròxims anys.

El nou equip de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant està format per:
  • Director: Virgilio Gilart Iglesias.
  • Subdirectora de Coordinació i Planificació: Mireia Luisa Sempere Tortosa.
  • Subdirector de Postgrau i Estudiants: Josué Antonio Nescolarde Selva.
  • Subdirector d'Infraestructures i Espais: Luis Aragonés Pomares.
  • Coordinadora acadèmica de Comunicació i Igualtat: Encarnación Gimeno Nieves.
  • Coordinador acadèmic de Qualitat i Innovació Educativa: Miguel Ángel Lozano Ortega.
  • Coordinador acadèmic de Cultura, Estratègia i Projecció Internacional en Arquitectura: José Parra Martínez.
  • Coordinador acadèmic de Pràctiques en Empresa i Relacions Institucionals: Carlos Rizo Maestre.
  • Coordinador acadèmic de Relacions Internacionals i Cooperació: José García Rodríguez.
  • Coordinador acadèmic de Projectes d'Innovació Tecnològica i Docent: Diego Marcos Jorquera.
  • Coordinadora acadèmica de grau en Fonaments de l'Arquitectura: Raquel Pérez del Hoyo.
  • Coordinador acadèmic de grau en Enginyeria Biomèdica: Daniel Ruiz Fernández.
  • Coordinador acadèmic de grau en Enginyeria Química: Ignacio Aracil Sáez.
  • Coordinadora  acadèmica de grau en Arquitectura Tècnica: María Dolores Andújar Montoya.
  • Coordinador acadèmic de grau en Enginyeria Robòtica: Miguel Ángel Cazorla Quevedo.
  • Coordinador acadèmic de grau en Enginyeria Informàtica: Jorge Calvo Zaragoza.
  • Coordinadora acadèmica de grau en Enginyeria Multimèdia: Sonia Vázquez Pérez.
  • Coordinador acadèmic de grau en Enginyeria en So i Imatge en Telecomunicació: Manuel Pérez Molina.
  • Coordinadora acadèmica de grau en Enginyeria Civil: María José Moya Llamas.
  • Secretari: Stephan Marini.
Fotos ArchivoUA

BOUA: