Carta de comiat d'Andrés Montoyo com a Director de l'Escola Politècnica

Data de la notícia: 13-05-2021

Bon dia,

Després d'aquests 8 anys vull acomiadar-me com a director de l'EPS comunicant el meu més profund agraïment a tota la comunitat universitària de l'EPS. En primer lloc, vull agrair al personal docent i investigador (PDI) de l'EPS tota la confiança depositada en la meua persona per a poder aconseguir totes les propostes del programa electoral inicial. També vull agrair al meu equip tot el suport i l'esforç realitzat per a aconseguir els reptes proposats, sou fabulosos i amb vosaltres tot és assolible. Finalment, vol agrair a tot el Personal d'administració i serveis (PAS) la gran labor realitzada durant aquests anys i que han fet possible aconseguir amb èxit todus els treballs proposats.

No em puc oblidar de la Delegació d'Estudiants de l'EPS que sempre ha estat treballant al costat de tot l'equip directiu per a millorar l'organització i el funcionament de les titulacions i que sense ells no haguera pogut ser possible aconseguir els objectius programats.

No és moment ni ocasió de llistar els èxits i els errors des que vaig prendre possessió de la direcció de l'EPS, i aquests queden al judici de tota la comunitat universitària de l'EPS. Però si que volguera ressaltar dues accions que han sigut decisives en el progrés de l'EPS al llarg d'aquests anys.

1.      La creació de noves  titulacions de grau i de màster:

GRAU
Grau en Eng. Robòtica
Grau en Eng. Biomèdica
Doble Grau en Eng. Informàtica + Administració i Direcció d'Empreses (I2ADE)
MÀSTER
Màster en Arquitectura
Màster en Ing. Química
Màster en Ing. Geològica
Màster en desarrollo de Programari per a Dispositius Mòbils
Màster en Ciberseguretat
Màster en Ciència de Dades

2.      Nou acreditacions internacionals per als nostres graus i màstere s mitjançant els Segells Europeus de Qualitat Internacional denominats EURO-ACE i EURO-INF, que concedeix valor i reconeixement internacional a nostres titulacions. I gràcies a este aconseguisc, les titulacions impartides en l'EPS han sigut reconegudes per primera vegada en la seua història entre las 500 millors del món en enginyeria i tecnologia.

M'acomiade donant mil gràcies, pel vostre lliurament, bona faena, compressió, paciència, però sobretot pel vostre compromís i implicació perquè  nostra EPS continue sent exemplar en les tasques docentes, investigadaures i de transferència del coneixement. I a partir d'ara deumos ser conscients que, si continuem romanent units, cohesionats i treballant per una EPS ambiciosa en les seues idees, reptes i propostes llavors continuarem creixent i aconseguirem aconseguir una EPS encara més gran i forta.

Una forta abraçada …
Andrés Montoyo