Competició de robòtica FIRST LEGO League Alacant 2021

Data de la notícia: 11-05-2021

Dissabte que ve 15 de maig de 2021 se celebrarà en format online el torneig local de la competició robòtica internacional FIRST LEGO League (FLL) a la Universitat d'Alacant.

Dissabte que ve 15 de maig de 2021 se celebrarà en format online el torneig local de la competició robòtica internacional FIRST LEGO League (FLL) en la Universitat d'Alacant. Més de 130 participants de 12 equips de la província d'Alacant, així com de València i Barcelona, es donaran cita en aquest esdeveniment, que enguany es realitza de manera virtual. La FLL és el principal torneig de robòtica juvenil a nivell mundial. L'equip guanyador d'aquesta fase celebrada en la UA passarà a la fase nacional per a, finalment, reunir en un torneig internacional als campions de tots els països participants.

El torneig FIRST LEGO League Alacant, coordinat per Paco Pujol, professor del Departament de Tecnologia Informàtica i Computació i David Tomás,  del Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics, compta amb la col·laboració de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT)-Ministeri de Ciència i Innovació, a través d'UA Divulga, Unitat de Cultura Científica i de la Innovació (UCC+i) de la UA.

L'esdeveniment s'emetrà per streaming, a partir de les 9 hores del dissabte 15 de maig, a través de YouTube en: https://youtu.be/-8oig9s83xs.

Es pot trobar més informació de l'esdeveniment en la web https://fllalicante.dtic.ua.és/, en els perfils @FLLAlicante en Twitter i Instagram i en @firstlegoleaguealicante, en la xarxa social Facebook.