Taller gratuït d'eines de testatge de rendiment

Data de la notícia: 28-04-2021

Logo Grande

Taller online gratuït sobre eines per a realitzar proves de rendiment impartit per Altia.

#AltiaTechDay

Performance Testing Tools

amb Mario Severa

Escola Politècnica Superior - Universitat d'Alacant

Workshop Online a través de zoom

Data: Dijous, 6 de Maig, a les 13h

¿T'agradaria aprendre sobre eines de prova de rendiment?

En aquest taller veurem les proves de càrrega, una subfamília específica d'una prova de rendiment que inclou molts usuaris simultanis que executen el mateix programa al mateix temps. Això es fa per a veure si la infraestructura d'un sistema pot manejar la càrrega sense comprometre la funcionalitat o el rendiment. Les proves de rendiment en general són fonamentals per a la satisfacció del client. En concret, parlarem d'eines com:
  • Jmeter: l'eina de codi obert més popular en l'espai de rendiment per a ajudar a mesurar el temps de càrrega.
  • Gatling: una eina d'estrès construïda sobre Scala, Akka i Netty.

REQUISITS DEL TALLER: No serà necessari instal·lacions prèvies per a realitzar l'activitat

Més informació i inscripcions en www.altia.es/es/altiatechday2021 ¡INSCRIU-TE ARA!