ATENCIÓ ADMINISTRATIVA EN PERÍODE DE VACANCES DE SETMANA SANTA 2021

Data de la notícia: 31-03-2021

Els dies 1, 6, 7, 8 i 9 d'abril,  el Servei d'Informació en Unitat Centralitzada  romandrà actiu amb horari de 9.00 h a 14.00 h en l'Aulari II (planta baixa). Tlf. 965903456/965909900. <informacio@ua.es> Atenció presencial (cita prèvia)

Les vacances de l'alumnat es prolonguen des de l'1 fins al 12 d'abril. A més, els dies 15 i 16 d'abril no seran lectius ni laborables per la festa local de Santa Faç i divendres següent segons calendari acadèmic/laboral de la UA.

Calendari acadèmic

Altres unitats amb atenció a l'alumnat en aquest període: Biblioteca General (horaris), Atenció Mèdica, Registre General i Sala Estudi Edifici San Fernando 40 (Alacant)