Programa de mentoring de l'empresa Altia

Data de la notícia: 12-03-2021

El programa Match Mentoring UA de Altia té per objectiu desenvolupar el potencial de les persones i ajudar-les en l'inici de la seua carrera professional.

Match Mentoring UA de ALTIA

El programa Match Mentoring UA de Altia té per objectiu desenvolupar el potencial de les persones.
Mitjançant la metodologia de mentoring, basada en la transferència de coneixements i aprenentatge a través de l'experiència personal i professional de les persones que formem part de Altia.

Volem acompanyar en el camí a les persones que participen en el programa i fer enlairar les seues fortaleses per a enlairar la seua carrera professional.

Volem resoldre els teus dubtes, la teua necessitat de coneixement i incertesa. ¿Ens acompanyes a nous mons?

¿Els nostres pilars?
Escoltar, preguntar, parlar i opinar, molt.

Important! Obertura convocatòria – del 12 al 19 de març.

Més informació: