Presentació de les beques Talentum 2021 de Telefónica per a estudiants

Data de la notícia: 10-03-2021

Dimarts que ve  16 de març de 2021 a les 13.15 h, presentarem les beques Talentum 2021 de manera on-line des del Innovation Center de Telefónica, en una visita virtual amb els nostres companys de Recursos Humans i Telefònica Empreses. Us preguem li doneu la màxima difusió entre tots els estudiants de la vostra Escola, Facultat i Universitat, així com en les Delegacions d'Alumnes, perquè puguen connectar-se.

Per a la connexió, podran fer-ho directament prement el següent enllaç: https://ireuniontelefonica.webex.com/ireuniontelefonica/j.*php?*MTID=mc757cec55f4f85cc1bc5822bd60c3b51. Una vegada dins fent clic en “Unisca's des de l'explorador” i després inserint el seu nom i correu electrònic.

¡Moltes gràcies i us esperem!