PREINSCRIPCIÓ BEQUES TALENTUM

Data de la notícia: 09-02-2021

QUÈ CERQUEM:

Cerquem joves AWESOME de ment inquieta, apassionats per la tecnologia i la ciència, que vulguen ser partícips de la revolució tecnològica que estem vivint en Telefónica.

¿PER QUÈ TELEFÓNICA?

Vam estar prop de tí per a donar-te la benvinguda al món digital, et connectem amb els amic@s, compartim els teus moments més especials, estàvem en els moments més difícils, on no podíem estar prop de la família ni de amic@s i ara volem comptar amb tu per a crear la Telefónica del Futur.

Fer la beca en Telefónica significa unir-te a un equip que pensa que el més important són les persones, mantenir-les connectades, sense límits, ni fronteres. Un equip que crea el millor ecosistema digital per als seus clients gràcies als últims avanços en Xarxa, IoT, Cloud, Ciberseguretat, 5G, etc…

Participar en projectes capdavanters et donarà l'oportunitat d'obtenir la millor versió de tu mateix i viure junts el repte de crear un món digital a la nostra mesura.

Estem convençuts que els equips diversos i inclusius són més innovadors, transformadors, i aconsegueixen millors resultats.

Si tens menys 29 anys i estàs interesseu@, INSCRIUTE per a anar rebent tota la informació del procés: dates del llançament de les beques, web d'inscripció, terminis, etc.