Jornada online de captació del Talent. Ocupació Pública

Data de la notícia: 03-02-2021

Jornada online en la qual s'informarà i s'aclariran dubtes sobre la possibilitat de treballar en l'administració pública.

¿Tens curiositat per saber si l'Ocupació Pública és una opció laboral per a tu?
¿Vols informar-te de com s'accedeix a ell i les possibilitats i avantatges que ofereix?
Funcionaris Públics de diversos àmbits et comptaran la seua experiència personal i respondran a totes les teues preguntes en la jornada virtual que tindrà lloc el dimecres 10 de febrer a les 11.30 hores.
Inscripció oberta fins al 9 de febrer. Més informació i inscripcions en la web del Centre d'Ocupació de la UA: https://appempleo.ua.es/activitat/veure/**captacion*-del-talent**-ocupació*-publique

Si tens algun dubte pots enviar les teues consultes al correu electrònic alumni@ua.es