JORNADA UNIVERSITÀRIA ONLINE - CAPGEMINI

Data de la notícia: 25-01-2021

Logo Grande

Jornada online per a donar a conèixer el nou centre tecnològic internacional del Grup Capgemini i mostrar les oportunitats professionals que oferim per a estudiants d'últim curs en Enginyeria Informàtica, Telemàtica o qualsevol altra titulació tecnològica.

Des del European Industrial Center de Capgemini ens agradaria convidar-vos a la nostra  primera Jornada Universitària ONLINE  el divendres 19 de Febrer,  amb l'objectiu donar a conèixer el nou centre tecnològic internacional del Grup Capgemini i mostrar les oportunitats professionals que oferim per a estudiants d'últim curs en Enginyeria Informàtica, Telemàtica o qualsevol altra titulació tecnològica.

El EIC és una nova unitat  amb seu a València ADCenter  i Murcia AMSCenter dedicat exclusivament a projectes internacionals de desenvolupament d'aplicacions, seguint metodologies Agiles i tecnologies capdavanteres en el mercat (Java, Javascript, Angular, React…).

Estem en ple creixement i cercant perfils com el teu, estudiants de l'àrea tècnica, amb anglès i/o francès que vulguen aprendre i créixer professionalment ¿T'agradaria conèixer-nos?

¿En què consistirà la jornada?

-          Presentació del EIC i tipus de projectes.
-          Activitat -Dinàmica interactiva.
-          Màster Class de la mà d'un dels referents del món tecnològic.
-          Procés d'entrevistes