Hackaton #IBMHack4Commerce

Data de la notícia: 16-12-2020

Logo Grande

Gana 12.000? en serveis IBM Garage per a posar en marxa el teu projecte. També pots participar individualment o podem ajudar-te a formar equip. Webcast de presentació: dilluns 21, 16:00h. Inscripció Hackaton fins a l'1 de febrer.

¡Benvingut al repte #IBMHack4Commerce!

#IBMHack4Commerce et repta a crear una solució en la plataforma IBM Cloud amb la qual millorar la situació actual de petites i mitjanes empreses que estan veient-se afectades per la pandèmia.

Tu tens el talent.  Un repte dirigit a desenvolupadors, idealistes, emprenedors, .... Ajuda amb les teues idees a posar en marxa aquest projecte que reavive la situació econòmica de les botigues i establiments del teu barri o ciutat.

Nosaltres tenim les eines. Reuneix els teus col·legues, treballa en la teua idea i gana 12.000€ en serveis IBM Garage per a posar en marxa el teu projecte. També pots participar individualment o podem ajudar-te a formar equip.

¡Uneix-te al hackathon! Registra't ja a aquest webcast de llançament on et comptarem tots els detalls i fases.
¡¡El termini de recepció d'idees està obert fins a l'1 de febrer!

¿T'ho perdràs?

Les teues idees poden canviar-ho tot, ¡uneix-te al repte!