OFERTA D'OCUPACIÓ - ACCIÓ FORMATIVA (ORIZON) - ULTIMS DIES!!!

Data de la notícia: 23-11-2020

Curs de Desenvolupament d'entorns Mainframe remunerat amb 300€. Els alumnes del curs adquiriran una capa formativa que els permetrà ocupar perfils professionals estratègics dins dels principals sistemes tecnològics nacionals en grans sistemes corporatius IBM, adquirint major oportunitats a nivell laboral.

OFERTA D'OCUPACIÓ – ACCIÓ FORMATIVA de l'empresa ORIZON

Va destinada a alumnes diplomats o d'últim curs de les següents titulacions: Física, Matemàtiques, Enginyeria Informàtica, Enginyeria Multimèdia, Enginyeria en So i Imatge en Telecomunicació o Enginyeria Robòtica.

L'acció formativa serà un “Curs de Desenvolupament d'entorns Mainframe”.

Els alumnes del curs adquiriran una capa formativa que els permetrà ocupar perfils professionals estratègics dins dels principals sistemes tecnològics nacionals en grans sistemes corporatius IBM, adquirint major oportunitats a nivell laboral. La formació té com a objectiu proporcionar els següents coneixements:

•  Visió de l'arquitectura i de les diferents tecnologies involucrades en els grans sistemes corporatius IBM.

•  Aprendre els llenguatges de programació més importants que s'utilitzen per al desenvolupament d'aplicacions en aquest entorn: Cobol, JCL, DB2.

•  Proporcionar els conceptes bàsics per a analitzar i resoldre problemes de rendiment i ineficiències en aquest entorn.

• Entendre la importància d'aquests serveis en el context general dels serveis digitals.

Inici del curs: 23 de novembre de 2020
El nombre màxim de participants serà de 15. Orizon farà la selecció dels participants.

Els estudiants que finalitzen el curs comptaran amb un incentiu per part de Orizon de 300 €. A més, podran accedir a un dels 10 contractes indefinits que podrà oferir Orizon per a incorporar-se a la seua plantilla.

Tota la informació d'aquesta acció, la podeu consultar en el següent enllaç: https://www.orizon.es/cursos-maniframe/