Primer premi de TFG promogut pel consell general de l'Arquitectura Tècnica

Data de la notícia: 30-10-2020

Estudiant de l'EPS gana el primer premi de TFG promogut pel consell general de l'Arquitectura Tècnica a Espanya l'any 2020.

L'estudiant (ara egressat) Francisco José Tovar Calpena, del Grau en Arquitectura Tècnica de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant, ha guanyat el primer premi de la segona edició dels Premis a Treballs de Fi de Grau promoguts pel Consell General de l'Arquitectura Tècnica d'Espanya l'any 2020, dotat amb 3.000 €, amb el TFG que porta per títol “Automatització del modelatge BIM per a l'obtenció del pressupost en temps real”, tutelat pel professor Juan Carlos Pérez Sánchez.
El premi nacional del TFG organitzat pel CGATE, en el qual participen les diferents escoles tècniques superiors d'edificació o enginyeria d'edificació i politècniques, posa en valor els coneixements adquirits per l'alumne durant la seua formació universitària en el Grau en Arquitectura Tècnica de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant.

Més informació: https://www.cgate.es/pagina3.asp?Pagina=151