Taller de cerca de pràctiques externes

Data de la notícia: 30-10-2020
Visites: 20041

Dirigit a tot l'alumnat de la UA: si has de realitzar les teues pràctiques i vols millorar les teues habilitats en el procés de cerca i contacte amb les empreses (tant les que ja han oferit places per als teus estudis com aquelles que t'interessen i no estan en l'oferta general) et proposem aquesta activitat.

El Vicerectorat d'Estudiants i Ús de la Universitat d'Alacant, a través del Centre d'Ocupació, posa en marxa cada any una nova edició del  Programa Millora la teua Inserció Laboral.

Aquest programa, que es desenvolupa al llarg de diferents sessions, cerca proporcionar a l'alumnat i  als egressats i egressades les  eines necessàries per a afrontar el procés de cerca d'ús de manera efectiva

Dins d'aquest programa es troba el taller de cerca de pràctiques externes. Dirigit a tot l'alumnat de la UA: si has de realitzar les teues pràctiques i vols millorar les teues habilitats en el procés de cerca i  contacte amb les empreses (tant les que ja han oferit places per als teus estudis com aquelles que t'interessen i no estan en l'oferta general) et proposem aquesta activitat.

Aquest taller té una duració de 2 hores i 30 minuts,  es desenvolupa en modalitat dual, i pots triar si vols realitzar-lo de manera presencial o de manera telemàtica mitjançant Zoom. També pots triar realitzar aquest taller en un d'aquestes dues sessions:

10 de novembre de 2020 de 9.00 a 11.30   GB/1005, Edifici Germà Bernàcer.
11 de novembre de 2020 de 16.00 a 18.30   A1/0-17G, Edifici Aulari I.

Impartit pel Centre d'Ocupació de la UA

Inscripció per al taller: https://web.ua.es/es/centro-empleo/formacion/programa-mejora-tu-insercion-laboral-2020-21.html