L'EPS incorpora purificadors d'aire HEPA en els seus laboratoris

Data de la notícia: 21-10-2020

L'Escola ha adquirit i està instal·lant dispositius de purificació d'aire amb triple filtre, incloent true HEPA.

Com a mesura complementària a les disposades pel servei de prevenció de la UA, a causa de la situació de pandèmia en la qual ens trobem, la EPS ha adquirit dispositius de purificació de l'aire amb triple filtre, incloent true HEPA. Aquests dispositius permeten una neteja de partícules en l'aire de fins a 0,3 micres en un 99,9%.

Aquests dispositius ja es troben instal·lats en els següents laboratoris i en breu, es procedirà a la instal·lació en la resta dels laboratoris del centre:

Edifici Politècnica I: Laboratori de Física I, Laboratori de Física II

Edifique Politècnica II: Sala Polivalent 2.

Edifique Politècnica III: Laboratori d'Electroacústica, Laboratori d'Electrònica, Laboratori de Robòtica, Laboratori d'Enginyeria Hidràulica, Laboratori de Química i Enginyeria sanitària.

Edifici Polivalent 13: Laboratori de Televisió i Vídeo.

Edifici del CTQ: Laboratori SA, Laboratori SB, Laboratori SC, Laboratori Planta Pilot.

Un degut ús d'aquests aparells, ens garantirà allargar la vida útil del mateix a si com dels filtres que porta incorporats, amb la qual cosa demanem a tota la comunitat EPS a col·laborar en la cura i protecció d'aquests equips.

En breu, pretenem realitzar també la instal·lació de dispositius de monitoratge de CO2, totes aquestes mesures tenen com a objectiu, millorar la seguretat i el confort dels laboratoris, sales d'ordinador i sales d'estudi dels edificis docents de l'Escola.