CONVOCATÒRIA DE PREMIS A TESIS DOCTORALS DE LA CÀTEDRA PAU I JUSTÍCIA 2020

Data de la notícia: 21-10-2020

CONVOCATÒRIA DE PREMIS A TESIS DOCTORALS DE LA CÀTEDRA PAU I JUSTÍCIA (BOUA 20 d'octubre de 2020).

Es tracta d'una convocatòria dirigida a alumnes de les cinc universitats de la Comunitat Valenciana, la finalitat de la qual és premiar aquelles tesis doctorals l'objecte d'investigació de les quals impulse els processos que promoguen societats pacífiques i inclusives per al desenvolupament sostenible, que faciliten l'accés a la justícia per a tots i totes o que impulsen la creació d'institucions eficaces, responsables i inclusives a tots els nivells i a conseqüència de la seua investigació hagen contribuït a millorar el coneixement i/o la implantació de l'ODS núm. 16 Pau, Justícia i Institucions Sòlides.

Per si fora del seu interès, la informació completa es troba situada en el següent enllaç: