Armaris de càrrega d'aparells electrònics

Data de la notícia: 19-10-2020

La EPS col·loca 20 llocs individuals de càrrega elèctrica en al Politècnica I

Amb la col·laboració del Vicerectorat de Campus i Tecnologia, la EPS ha procedit a la col·locació d'un armari de càrrega d'equips en l'Edifici Politècnica I, aquest armari es troba situat pròxim a la consergeria i disposa de 20 llocs individuals per a la càrrega d'aparells electrònics (portàtils, tauletes, etc).

En aquest sentit, per a facilitar el seu ús, l'Escola ha realitzat la compra de cadenats els quals poden prestar-se als estudiants, si així ho requereixen. Per a procedir al préstec d'aquests cadenats, els estudiants hauran d'identificar-se en consergeria i en lliurar-los procedir a la seua desinfecció, seguint les instruccions dels conserges.