II Call Alacant Open Future

Data de la notícia: 22-09-2020

El Programa Alacant Open Future, , és una iniciativa de suport a l'emprenedoria de base tecnològica basat en la innovació, impulsada per Telefónica i la Universitat d'Alacant. A través d'aquest Programa es pretén impulsar la innovació tecnològica per a la generació i comercialització de nous productes i serveis que siguen capaços de madurar com a projectes empresarials sostenibles i escalables.

QUÈ CERQUEM
  • • Fer costat a emprenedors, motivar-los i dirigir-los perquè les seues idees es convertisquen en empreses d'èxit millorant la seua projecció, creixement i escalabilitat. .
  • • Crear valor en l'entorn a través d'una metodologia d'innovació pròpia que els beneficiaris podran interioritzar, sistematitzar i replicar al llarg de la seua trajectòria empresarial.
  • •  Dotar als emprenedors d'eines innovadores per a poder validar i desenvolupar els seus models de negoci.

QUÈ OFERIM
  • • Mentoría.