Xarrada Twitch: Experiències Laborals Estudiants

Data de la notícia: 20-08-2020

¿Aquestes finalitzant els teus estudis de Telecomunicació?, ¿No saps com enfocar-te en el món laboral havent finalitzat estudis?,¿Aquestes dubtant si fer un màster o no?.

No et preocupes, des del CEET  seguim amb els nostres preparatius del Congrés XXXI a Alacant al costat de mà de la DEEPSUA i et volem ajudar a respondre aqueixes preguntes. Aquesta setmana podrem proporcionar-te un fil de llum a aquest farragós camí de cerca d'ocupació o continuació d'estudis, amb la xarrada que hem preparat en el canal de Twitch.

En aquesta xarrada els tertulià et donaran claus que els han sigut útils dins de la seua experiència en el món laboral, ¿t'has quedat amb ganes de saber més?. Perquè t'informem que no hauràs d'esperar molt més ja que, la xarrada serà avui de 17.00 a 18.00 on tindrem a:

Alfredo González González
Alfonso Gabarrón González