Cristina Pérez Moreno premie al millor **TFM_en el congrés **AEIPRO 2020

Data de la notícia: 21-07-2020

Cristina Pérez Moreno premie al millor TFM en PRL atorgat per AEIPRO en la 24ª edició del congrés Internacional de Direcció i Enginyeria de celebrat a Alcoi de 7 al 9 juliol de 2020

Cristina Pérez Morenopremie al millor TFM en PRL atorgat per AEIPRO en la 24ª edició del congrés Internacional de Direcció i Enginyeria de celebrat a Alcoi de 7 al 9 juliol de 2020.
AEIPRO atorga premi al millor TFM en modalitat de Gestió de Riscos i Seguretat a de Cristina Pérez Moreno diplomada de la titulació Màster en Prevenció de Riscos Laborals de la Universitat d'Alacant per la seua TFM 'Anàlisi del procés de l'avaluació de riscos per exposició laboral a radó procedent de fonts naturals'.
Felicitem l'autora, així com al seu tutor el professor de la EPS Francisco Brocal Fernández pel premi.

Font: https://www.epsa.upv.es/noticia_detalle.php?lang=es&idnot=2277