Guanyadors locals del XXX Concurs Ibèric de Pladur

Data de la notícia: 01-07-2020

El passat dia 22 d'abril de 2020 es va realitzar la deliberació virtual per part del jurat dels guanyadors de la Universitat d'Alacant de la XXX edició del Concurs Pladur. El treball consistia en l'elaboració d'una zona museística annexa a l'IVAM de València utilitzant elements de Pladur i va estar dirigit durant el curs pels professors Antonio Galiano i Carlos Rizo. El jurat el van compondre Pepe Amorós, Ángel González, Pablo Giner i Sergio Mirón.

• Els guanyadors del concurs van ser María Almagro, Antonio José Caja i Joaquín López-Torres amb el lema "Ataraxia".
  • A més, l'esment accèssit va ser per a Olaya Callejón, Rafael García i Georgi Vangelov sota el lema "Nexus".
  • Els guanyadors en l'apartat BIM van ser Lidia Liberska i Adriana Rea, sota el lema "MuchMore"