Campions de la Vodafone Campus Lab

Data de la notícia: 25-06-2020

L'equip de la Universitat d'Alacant ha guanyat el primer premi en la segona edició del Vodafone Campus Lab amb el projecte CityTrav.

El grup d'estudiants de la Universitat d'Alacant ha guanyat el primer premi en la segona edició del Vodafone Campus Lab amb el projecte CityTrav.

Vodafone Campus Lab és un programa de formació online on joves estudiants de diferents disciplines treballen en equip per a crear solucions a reptes d'innovació plantejats per Vodafone. En aquesta edició han participat un total de 22 universitats de tota Espanya entre públiques i privades, estant valorat el primer premi en 10.000 €.

L'equip de la Universitat d'Alacant està format per estudiants de l'Escola Politècnica Superior i la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials, i ha sigut tutoritzat pel professor del Màster en Enginyeria de la Telecomunicació, Sergio Bleda Pérez.

L'equip CityTrav està format pels i les estudiants:

• Javier Martínez, Enginyeria en So i Imatge en Telecomunicació.
  • Isabel Navarro, Publicitat i Relacions Públiques.
  • Yaiza Isabel Panizo, Enginyeria Multimèdia.
  • Ángela Sánchez, Enginyeria Robòtica.
  • Juan Francisco Valenzuela, Administració i Direcció d'Empresa.
  • Carlos Vélez, Enginyeria Informàtica.

Enhorabona campions!!!