#UAGames 2020 Production Pitches amb Víctor Cerezo

Data de la notícia: 20-05-2020

Logo Grande

Dimarts 26 Maig 11:00h. Pitches de producció dels #UAGames (videojocs de Multimèdia curs 2019/20), amb Víctor Cerezo com a productor. 13:15h. Xarrada de Víctor sobre la seua experiència en la indústria del videojoc.

Us convidem a l'esdeveniment oficial de presentació dels videojocs #UAGames 2020.
  • Dimarts, 26 de maig. Retransmissió en directe a través del Canal Youtube UA
    • 11:00h - 13:00h:Pitches de producció dels 9 grups de videojocs d'Enginyeria Multimèdia desenvolupats en el curs 2019/20
    • 13:15h - 14:00h: Xarrada de Víctor Cerezo sobre la indústria del videojoc.
Víctor Cerezo és actualment Design Director i Product Manager en Zerouno Games, una xicoteta editora independent de videojocs de Madrid. La seua carrera en la indústria del videojoc va començar fa més de 15 anys, en Electronic Arts. Des de llavors ha passat per empreses de primer nivell com Pyro Studios, Mercury Steam, Gameloft o Halfbrick, i ha treballat en franquícies tan rellevants com FIFA, Commandos o Castelvania, entre altres. Actualment es troba desenvolupant Holmgang en Zerouno Games, un hack 'n' slash cridat a ser el successor espiritual de Castlevania: Mirror of Fate.

Víctor avaluarà els videojocs de les i els estudiants d'Enginyeria Multimèdia com a productes de mercat. Després de la seua avaluació, ens transmetrà la seua experiència en el sector en una interessant xarrada que no podeu perdre-us.

Esperem comptar amb la vostra assistència virtual.

Salutacions.

Més info en el següent enllaç.