XVIII Concurs d'Estructures

Data de la notícia: 17-05-2020

Logo Grande

Fase final: Resultats

Divendres passat 15 de maig es va celebrar la 18ª Edició del Concurs d'Estructures, Curs 2019/20. En aquesta ocasió s'ha realitzat de forma no presencial per causes del Covid-19. El nivell aconseguit de les estructures quant a disseny, construcció i presentació va ser molt alt.
Ha sigut una gran experiència per a tots els assistents tant estudiants com els professors.
L'expectació creada durant el concurs, malgrat la no presencialitat, ha resultat molt interessant segons l'opinió dels professors i els estudiants virtualment presents.
Tots, estudiants i professors, han après molt amb el trencament dels prototips de més de 40 estudiants que han participat en aquesta activitat.
El pròxim curs se celebrarà la dinovena. S'espera tenir major participació i millorar alguns aspectes en la mesura que siga possible.
¡Moltes gràcies a tots els que han ajudat perquè aquest concurs haja aconseguit aconseguir la seua divuitena edició!
Ací teniu algunes fotos de les estructures dissenyades, construïdes i assajades pels estudiants intervinents en el concurs d'estructures 2019-20.

Link a videos: