L'EPS posa en marxa el Màster en Ciència de Dades

Data de la notícia: 05-05-2020

L'Escola Politècnica Superior (EPS) posarà en marxa, per al pròxim curs 2020/2021, (manca l'aprovació per part de l'AVAP) el Màster Universitari en Ciències de Dades.

Actualment, el tractament de les dades massives és un dels fenòmens que més està impactant a tots els nivells –polítics, econòmics i socials- i a una escala global.
El Màster Universitari en Ciència de Dades de la Universitat d'Alacant està dissenyat per a formar als professionals denominats “Científic de dades“. Aquests es formen per a ser capaços d'identificar, arreplegar, transformar, analitzar, elaborar i interpretar les dades amb l'objectiu d'anticipar el futur. Així, disposar de professionals experts en ciència de dades que sàpien donar valor a la informació és imprescindible en qualsevol organització.

Així, en el Màster Universitari en Ciència de Dades de la Universitat d'Alacant aprendràs, la base teòrica i la pràctica, que la Ciència de Dades i el Big Data ens proporcionen. També, en estudiar aquest màster, seràs capaç d'utilitzar algorismes d'Intel·ligència Artificial a través de Machine Learning per a anticipar i predir el futur de qualsevol organització. Finalment, aprendràs tècniques de visualització per a presentar la informació d'acord amb les necessitats dels professionals.

El Màster Universitari en Ciència de Dades de la Universitat d'Alacant es dirigeix a titulats universitaris que requereixen una formació d'alt nivell per a l'especialització en la professió del científic de dades. La ciència de les dades es planteja com un ensenyament multidisciplinari que fusiona tecnologies d'anàlisis i d'enginyeria de les dades, i que naix amb l'objectiu d'abordar les noves necessitats demandades per les organitzacions en matèria de dades, i que van més enllà de les capacitats habituals de programadors, enginyers o analistes informàtics. El professional científic de dades és part essencial de qualsevol organització ja que aporta una nova manera de veure i tractar la informació per a obtenir noves i rellevants conclusions i decisions.

Per a més informació sobre el procés de preinscripció:https://cvnet.cpd.ua.es/preinsua/estudio.aspx?idioma=ca&codest=D109