Xarxa de Càtedres Telefònica organitza el curs EduHack per a professors universitaris

Data de la notícia: 27-04-2020

La Xarxa de Càtedres Telefònica organitza aquesta iniciativa transversal per al professorat universitari

La Xarxa de Càtedres Telefònica organitza aquesta iniciativa transversal a tota la xarxa per a posar-la en les diferents universitats, en un moment crucial en la Universitat per a dotar/formar al professorat en diferents recursos online.

En aquest sentit, s'ha dissenyat el curs EduHack, seleccionat per la Comissió Europea com un dels recursos que s'estan promovent en la pàgina oficial de la Comissió Europea  i que dota d'eines en línia per a fer costat a professors durant l'emergència COVID-19. Per a això, se celebrarà un webinar de presentació del curs per als directors de Càtedra, els responsables de la formació online en cada Universitat/Escola/Facultat i professors interessats dimarts que ve  12 de maig de 2020.

Aquest curs EduHack és totalment “gratuït” i pretén millorar les capacitats dels professors universitaris que desitgen aprendre a produir experiències d'aprenentatge online experimentant amb enfocaments i instruments innovadors, a través d'unes 19 activitats molt practiques (una hora cadascuna) en les àrees de recursos educatius, enfocaments pedagògics, avaluació i involucració dels estudiants (accés al curs: https://eduhack.eu/curso-online/?lang=es).