Adaptació curricular a conseqüència de l'excepcionalitat provocada pel COVID-19

Data de la notícia: 11-04-2020

Adaptació curricular a conseqüència de l'excepcionalitat provocada pel COVID-19

Des de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant, estem treballant juntament amb els departaments i amb la nostra delegació d'estudiants per a garantir l'ensenyament i l'avaluació de manera no presencial que serà plasmat a través de les diferents adaptacions curriculars de les guies docents.

A partir de les directrius i recomanacions establides per la Universitat d'Alacant, s'ha desenvolupat un procediment per a guiar el procés d'aprovació i publicació de les adaptacions curriculars no presencials.

Esperem que tots aquests documents i recomanacions servisquen com a punt de partida per a realitzar aquestes adaptacions.

En concret, s'ha treballat en els següents documents:

• Procediment d'elaboració, aprovació i publicació d'adaptacions curriculars.
  • Document d'ajuda i estratègies per a l'avaluació final No Presencial.
  • Document de rúbrica per a validar les guies incloent docència no presencial, avaluació contínua i avaluació final.
  • Plantilla d'adaptació curricular de la guia.

La direcció de l'Escola Politècnica Superior estarà a la disposició de tots els col·lectius que necessiten informació o ajuda sobre l'excepcionalitat actual, amb motiu dels canvis provocats pel COVID-19.