Puntualització sobre notícia del Diari Informació “Enginyeria Civil de la UA compra màscares per a evitar parar pel desproveïment”

Data de la notícia: 27-02-2020

Davant la notícia publicada el dia 26 de febrer de 2020 en el Diari Informació afirmant que “Enginyeria Civil de la UA compra màscares per a evitar parar pel desproveïment” i per a evitar alarmar a la Comunitat Universitària, volem puntualitzar el següent:

Les màscares a les quals es fa referència en la notícia són d'ús professional, i res tenen a veure amb la prevenció del virus, es tracta de màscares que alumnes i professors del departament d'Enginyeria Civil necessiten per a desenvolupar les seues activitats en laboratoris on es treballa en contacte amb partícules tòxiques, molt fines, de ciment. S'ha procedit a la compra d'un lot de màscares davant la creixent demanda dels últims dies, anticipant-se a una possible escassetat.

Sobre l'esment a la procedència d'estudiants estrangers, s'aplicaran les directrius marcades per l'OMS i les institucions competents en matèria sanitària del nostre país i de la Comunitat Valenciana.

No hi ha, per tant, cap situació d'alarma a l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant, ni de contagi víric, ni de qualsevol altra incidència mèdica.