Viu Altia Experience

Data de la notícia: 14-02-2020

Logo Grande

L'empresa Altia organitza un cicle d'experiències en les seues oficines i convida als estudiants de la UA a viure-les amb ells.

L'empresa Altia organitza un cicle d'experiències en les seues oficines dirigides a estudiants universitaris d'informàtica. És una mica més que una simple visita a les seues instal·lacions. Es tracta de donar a conèixer la manera de crear dels seus equips de treball, permetent viure l'experiència en primera persona durant unes hores.

L'oficina de Altia a Alacant es troba en el Districte Digital. La seua adreça és Avinguda de Jean Claude Combaldieu, 5, 03008 Alacant, Alacant

Les experiències es duran a terme entre el 2 i el 6 de març de 2020. Les places són limitades i cal reservar enviant un correu electrònic a seekingyou@altia.es