HashCode de Google

Data de la notícia: 10-02-2020

Competició de programació per a programadors i estudiants que es realitza de manera simultània a tot el món el pròxim 20 de febrer.

¡Competeix amb el teu equip per a resoldre un problema d'enginyeria de Google!

Google organitza el pròxim 20 de febrer el Hash Code de Google. Una competició de programació per a programadors i estudiants que es realitza de manera simultània a tot el món el pròxim.

Per tercer any consecutiu l'oficina de everis Alacant (Platja de Sant Joan) torna a ser hub de l'esdeveniment a la província. Podeu consultar més informació en la web de l'esdeveniment on ja estem situats en el mapa de hubs: https://hashcode.withgoogle.com/

Enguany comptem la col·laboració amb Torre Juana OST.  La competició es realitzarà en totes dues seus de manera simultània.

També comptarem amb la comunitat del Grup de Desenvolupadors de Google Alacant com a principal col·laborador.

Termini d'inscripció: fins al 14 de febrer.

Per a qualsevol dubte, posar-se en contacte amb alicante.comunica@everis.com