Data de la notícia: 31-01-2020

El programa de ciència i tecnologia FIRST LLEGO League arriba per primera vegada la Universitat d'Alacant. Es tracta del major programa internacional STEM per a joves de 10 a 16 anys. Hi ha més de 320.000 joves participants en 100 països de tot el món. L'alumnat participant pot gaudir de la ciència i la tecnologia resolent un repte en equip al mateix temps que dissenya, construeix i programa un robot autònom.

El que celebrarem en la UA és una de les fases locals que tenen lloc en tot el territori espanyol. L'equip guanyador ací anirà a la fase nacional i el que guanye aquesta a la competició mundial.

Aquest curs 2019-2020, amb el Desafiament CITY SHAPER, els equips construeixen millors entorns on viure i treballar. Tota la informació sobre el desafiament es pot trobar en https://www.firstlegoleague.es/desafio-first-lego-league

Els directors de l'esdeveniment en la UA són els professors de l´EPS Paco Pujol i David Tomás, i compte amb la col·laboració d'UA Divulga, Unitat de Cultura Científica i de la Innovació de la UA. El torneig tindrà lloc el dissabte 15 de febrer en l'Aulari 2, de 9.30 a 14 hores, estimativament.

L'entrada al mateix és lliure.