Període de sol·licitud i buidatge de Taquilles

Data de la notícia: 23-01-2020

Des de la Delegació d'Estudiants de la EPS, informem que els períodes de dates relatives a les taquilles serà el següent:

- Període de buidatge de taquilles de l'1º Cuatrimeste curse 19/20: Del 24 de gener fins al 3 de febrer
- Sol·licitud de taquilles 2º Quadrimestre curse 19/20: Del 24 de gener fins al 3 de febrer
- Obertura de taquilles: 3 de febrer
- Data d'adjudicació: Del 4 al 6 de febrer

Els objectes que s'arrepleguen en el buidatge de taquilles els tindreu disponibles en l'oficina d'objectes perduts de la UA, que es troba en l'Aulari I.

La manera de sol·licitar la taquilla sàrria mitjançant l'e-Services de la EPS, on us deixem el següent enllaç: https://eps.ua.es/es/eservices.html. Quan entreu, tindreu  l'opció "Sol·licitud de taquilles" a mà esquerra del portal.

Salutacions
Delegació d'Estudiants de l'Escola Politècnica Superior